Beauty | Hairstyle ideas


Hey,

Ik heb vandaag voor jullie verschillende haarstijlen ideetjes. Het zijn allemaal verschillende soorten vlechten. 

1. Een ingevlochten vlecht met een dotje. 
Wat je dus doet is je hoofd naar voor doen en langs de bovenkant een ingevlochten vlecht maken en met de overschot maak je een dotje en voila 😉 

2. Een zijwaartse ingevlochten vlecht. 

3. Visgraatvlecht

4. 2 ingevlochten vlechtjes

5. 2 vlechtjes die je in het midden samenbrengt. 

Bedankt om te kijken en laat me in de comments weten wat je ervan vindt! 

10 gedachtes over “Beauty | Hairstyle ideas

  1. hele leuke kapsels, als ik zulke foto’s zie kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik mijn haar afgeknipt heb haha! de 2 ingevlochten vlechtjes maak ik bij mezelf wel nog soms, maar met langere haren ziet het er net iets leuker uit! liefs x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

