Beauty & Lifestyle | Morning routine


Hey,

Vandaag laat ik jullie de ochtendroutine zien die ik momenteel elke dag doe. 

Elke dag buiten zondag sta ik op om 07u35. De kleren die ik die dag aan doe leg ik de avond ervoor telkens klaar. Dit zullen jullie zien binnenkort in mijn avondroutine. Het eerste dat ik doe als ik opsta is mijn gezicht wassen om wakker te worden en mezelf te verfrissen. Nadien spring ik onder de douche om mij te wassen. Dat doe ik nu met deze zeep van bath and bodyworks. Love it ๐Ÿ˜€

Nadien gebruik ik deze dagcrรจme van Biocura

en dan poets ik natuurlijk mijn tanden zodat de dagcrรจme terwijl een beetje kan inwerken. 

Nadat ik mijn tanden heb gepoetst doe ik mijn kleren aan. Dit was m’n outfit van vandaag. 

Nu is het tijd voor de make-up. Op m’n blog zal binnenkort nog een make-up routine komen dus daar ga ik niet verder op ingaan nu ๐Ÿ˜‰

Daarna kies ik mijn bijpassende juwelen uit. Moeilijk keuze ๐Ÿค”

Kiezen uit mijn parfumcollectie is ook geen makkelijke opdracht ๐Ÿ˜œ

Mijn handen ontsmetten en dan is Charlotte klaar ๐Ÿ˜€

Dan ben ik eigenlijk helemaal klaar en maak ik voor mezelf al een koffietje. Want dat is wanneer de dag begint. 

Breakfast time: momenteel varieert mijn ontbijt tussen boterhammetjes, cornflakes of yoghurt met fruit. 

Ik ben momenteel bezig met het breien van een sjaal en na m’n ontbijt brei ik nog een kwartiertje om daarna buiten even een luchtje te scheppen. 

Dit was m’n ochtendroutine. Dank jullie wel om te lezen en tot de volgende ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

7 gedachtes over “Beauty & Lifestyle | Morning routine

Geef een reactie

