Just me | Sister TAG

Dag allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een sister TAG. Het zijn 10 vraagjes over mijn zus Julie, of over ons samen πŸ™‚ 

Veel plezier met het lezen πŸ˜ƒ

1. Wie is de jongste? 

Ik ben de jongste (rechts), ik ben 18 jaar en mijn zus (links)  is 21. 

2. Wat is de laatste sms die jullie naar elkaar hebben gestuurd? 

Wel… dat zie je hieronder πŸ˜‹

3. Wat vind je leuk en wat vind je minder leuk aan je zus? 

Het leuke is dat ze heel lief kan zijn af en toe haha, en het minder leuke is dat ze soms wel eens een ochtendhumeur kan hebben. 

4. Wat hebben jij en je zus gemeenschappelijk? 

We hebben allebei rood haar πŸ˜ƒ

5. Wat doen jullie het liefst samen? 

Persoonlijk vind ik het wel eens leuk om te gaan shoppen met Julie. Top! 

6. Beschrijf je zus in 1 woord.

Zottekes haha

7. Hebben jullie gemeenschappelijke vrienden? 

Wij hebben wel redelijk wat gemeenschappelijke vrienden. Mijn vrienden zijn meestal ook wel wat haar vrienden en omgekeerd 😌

8. Waar denkt je zus het meeste aan? 

Jongens denk ik dan … en eten misschien ook πŸ˜‹

9. Hebben jullie bijnamen voor elkaar? 

Julie noemt mij ‘Lottie’ en ik noem haar ‘Julleke’. 

10. Vul aan: “Mijn zus is….”

Mijn zus is de liefste zus die ik mij kan voorstellen.

Geef een reactie

