Just me | 2017


Hey iedereen,

Eerst en vooral wil ik mij verontschuldigen dat ik een tijdje niet heb gepost 😱😘

Ik had jullie beloofd om mijn nieuwjaarsoutfit te laten zien op m’n blog maar ik heb dit niet gedaan 🙊. Alles moest heel snel gaan omdat ik mijn trein had gemist en ik heb dus toen niet echt de tijd gehad om foto’s te nemen voor op m’n blog dus sorry daarvoor!! 

Dat was het eerste dat ik wou zeggen, en ten tweede: HAPPY NEW YEAR! Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig nieuw jaar toe met heel veel leuke momenten! Wat ik jullie wel kan laten zien vandaag is hoe ik 2017 ben ingestapt. En dat is in deze Little Fortune outfit waar ik absoluut verliefd op ben! En ja je ziet het goed: sneeuw is in ons land 😉 niet veel maar toch 😃 

4 gedachtes over “Just me | 2017

Geef een reactie

