Just me | Christmas TAG 

Eerst en vooral vrolijk kerstfeest voor iedereen! Omdat het kerstavond is en bijna kerst heb ik een voorlaatste ‘kerstblogpost’ voor jullie! En jep, het is de christmas TAG. Hopelijk vinden jullie het leuk! 😄

Is je kerstboom echt of nep?

Ik heb dit jaar geen kerstboom. Mijn mama heeft ervoor gekozen om grote vazen met mooie kerstballen en lichtjes te nemen in plaats van een kerstboom. Dus dat hebben we al en dan nog leuke zilveren kerstboompjes als versiering. 

Waar vier jij kerst dit jaar? 

Kerst vier ik meestal thuis. Als ik bij papa ben komt er meestal bezoek maar dit jaar ben ik bij mijn mama en vieren we kerst daar met mijn zus Julie en ’s avonds moet ze gaan werken en kijken mama en ik wat kerstfilmpjes!

Wat is je favoriete kerstliedje? 

Ik heb er eigenlijk 2. Het eerste is Mistletoe van Justin Bieber. En het tweede is Winter things van Ariana Grande. 

Wat vind je het leukst? Cadeautjes krijgen of afgeven?

Ik vind het eerlijk waar echt super leuk om cadeautjes uit te delen. Omdat ik graag mensen blij maak maar cadeautjes ontvangen is nog net ietsje leuker 😀 

Ik heb er net al eentje gekregen van Julie. Een hoesje van Swarovski, super mooi! 

Wat vind je het leukst aan kerstmis?

Zonder twijfel de gezelligheid! 

Wat staat er bovenaan je kerst-verlanglijstje

Er staat veel op mijn lijstje zoals jullie hier kunnen zien. Maar het gene wat ik het liefst zou krijgen is de hoodie van de Purpose Tour en het NAKED oogschaduwpalet 😍 

Wat draag je het liefst tijdens kerst? 

Ik hou ervan om mij op te kleden en tijdens de feestdagen maak ik daar ook gebruik van natuurlijk. Voor kerst ga ik voor het klassieke (dit zien jullie morgen op mijn blog). En voor nieuwjaar ga ik voor zilver en glitter en dit zien jullie 31 december ook hier in een OOTD blogpost 😘

Wat is je favoriete kerstkleur? 

Mijn favoriete kerstkleuren zijn zilver en goud 🤗

Heb je kerstwensen voor je lezers?

Ik hoop dat iedereen een gezellige en leuke kerst heeft en ik wens ook iedereen een uniek, tof, gelukkig, gezond, liefdevol nieuw jaar toe! 

2 gedachtes over “Just me | Christmas TAG 

Geef een reactie

